12_yil_sonra internette öyle yazıyor fakat sami dilinden olan Yahudilerce bizim Türkçeye Ariel’den Arel şeklinde geçmiştir. Zaten Ariel de temiz manasına geliyor. Benim çocuğum Filistin ve çocuk kasabı olarak tanınan o pislik Ariel Şaron un ismini taşıyamaz mesela... İnternet değil daha sağlam kaynaklara bakmanızı tavsiye ederim.