Kızlar ne şikayetle gittiniz doktora da erken dogum riski dediler?? Ben ilk kez nst girdim cuma gunu ozmn sancılarım 50-60cıkmıs sanırım hissetmedim ama erken dogum riski olabilir diyip gönderdiler sdce dinlen dediler korktum igne migne yapmadılar hafif ayakta kalayım belim agrıyor normal mi acaba 32+6 haftalıgız bu arada