31 de ciğer geliştirici vuruldu ama etki etmemiş belliki küveze aldılar dün ciğerleri gelişmemiş bi işe yaramamış 😞 2300 dogdu bi 10 gün kalır heralde 29 dan beri sancım vardı 3hafta dayanabildim dün artık 100 ü gördü sancılar ben hissetmiyordum daha önceden sezeryanlı oldugum için doktor artık bekleyemeyecegiz dikişler patlıcak dedi aldı sezeryana çok ağladım küçük diye ama şükür oğlum iyi görünüyordu dua ederseniz çok sevinirim oğluma ilk sezeryanım çok zordu ama 2 . Çok rahattı bu arada kızımda 34 haftada dogmuştu bende erken doğmuşum 🙄