Lindam açıkçası yanında yatırmayacağım diyen çok arkadaşım akrabam dayanamayıp yanına aldı. Mevzu sadece uyku filan değil. Emzirmek mesela, beynim akıyor sanki.Dünya’da tattığım en büyük mutluluk. Bizi bi adaya bıraksınlar emsin yıllarca o derece 😆 şaka bi yana tabi o da gittiği yere kadar inşallah 2-2,5 sene emer.
Yanımdan ayırmayı dert etmiyorum. 15 yaşında annesiyle yatanı görmedim. Biz ne ara 10 aylık olduk anlamadım,gerçekten anlamadım.7de Kalk,emzir,kahvaltısını ettir,oynat öğlene uyut,yedir emzir dışarı çıkart evi hallet akşamdı vs hop gece oluyor.Lap güp günler geçiyor.
Gece kollarımı boynumu sevmesi,rüyasında kıkır kıkır gülmesini izlemek,kokusunu içime çekmek,saçlarımı oynamasını hissetmek benim için en önemli şeyler şuanda.Benim için bu böyle.
Mesela oğlum emzik de tutmuştu.Nasıl bıraktırcan emzik çok zor dediler, 6. Ayda diş çıkarttı bir daha emziği kendisi ağzına koymadı bende yenisini almadım.Spontane emziği bırakmış oldu.
Herkesin çok zor dediği şeyler sizde zor olmayabilir.Ben akışına bırakmayı tercih ettim,ondan sonra bende mutlu oldum bebeğim de mutlu oldu 😊