Lindam Merhaba kızlar; 4 ay sonra oğlumuza kavuşucaz. Yatak konusunda kafam çok karışık. Sizin seçiminiz ne oldu ( park yatak, büyüyen beşik, lanse yanı, sepet beşik ) aldığınız ürün sizi memnun etti mi?
Xmom Lindam merhabalar :) ben oda yapmayı düşünmüyorum şimdilik 2 yaşına kadar bizimle yatar daha sonra oda yaparım dediğimden meltem smart papilla beşik aldim. Araştırarak aldım memnun kalirim diye düşünüyorum
Tugba12345 Lindam canm biz park yatak dusunuyorduk ama bebek ve benim icin en konforlu olani e bebegin markasi baby plus in anne yani besigi olacagni dusunduk 1 yasa kadr kullaniliyormus onu aldk canım ayriyetten zaten odasinda karyolasi var eger sen tek besik alicaksan park yatagi oneriyorum
R_abia Lindam ahşap heyner beşik aldık 👍🏻 Bakmanı tavsiye ederim hem anne yanı hem 3 kademeli park beşik görüntüsünü beğenmşyorum buda onun gibi zaten ayaklancağı zaman en alt seviyeye indirebiliyosun ☺️
Askkokuluyavrum Lindam biz tayincii olduğumuz icin park yatak aldık. Prego olimpia aldim 70*120 çok güzel ve çok geniş 25 kg ya kadar taşıma kapasitesi alt Ve üst kademeli ve seyahat boyuna gelebiliyor çok alternatif her yere kendimle birlikte taşıyabilirim ☺️ Çok kullanışlı olduğunu düşündüğüm icin aldim tavsiye ederim Eger bi oda yapmayı 4-5 yasına kadar düşünmüyorsanız bence çok alternatif
R_abia Lindam fotoğrafı vardı burda bi posta atmıştım ama bulamadım geçen bi arkadaşa daha atcaktım ama telefonumdan silmişim şuandada çekemiyorum 🤦♀️🤷🏻♀️ Linkini atayım 😁 https://www.hepsiburada.com/heyner-ahsap-organik-besik-anne-yani-lux-bebek-besigi-60-x-120-cm-krem-gipur-p-HBV00000F01Z9?magaza=Bedding%20Heyner Ben aldığımda 630 tlydi
Minikfasulyeninannesi R_abia merhaba bizde bu beşiği çok beğendik de tahta kalitesi nasıl? Kurulumunu yaptınız mı 😊
armi01 R_abia merhaba yatak kısmı oynuyor mu yoksa derinliği korkulukla mı ayarlanıyor en son nereye kadar inebiliyor ayak gibi seyler gözüküyor ya oraya kadar mı
Aleyyynavefa E bebek crib sallanir besik aldim neredeyse 6-7 yasina kadar yatabilecek kapasitede bir besik sabitlenebiliyor da ve sadece 200 tl
Lindam Aleyyynavefa https://www.e-bebek.com/baby-plus-crib-sallanir-besik-60x120-cm-p-byp-crb001/ sanırım bu sizinki
Kirmiziigelin https://m.n11.com/babycom-beyaz-anne-yani-ahsap-besik-60120-kademeli-besik-P202134291?Uyku+Seti=Beyaz&gclid=EAIaIQobChMI0KzBzOqT4gIVDKmaCh0IYgHzEAQYBiABEgL9rPD_BwE&gclsrc=aw.ds Ben bundan almayı düşünüyorum önümüzdeki ay alıcam inşallah 4-5 yaşa kadar kullanılabiliyormuş. Farklı renkleri ahsap olanı falan da var
2354 Kirmiziigelin canım ben bunun ahşabını aldım çok güzel gerçekten çok hoşumuza gitti hepsiburadadan aldık bizde 600₺ idi alırken ama artmış sanırım 🌸
ZehraAlbayrak Kirmiziigelin bende bu tip besiklere baktim ama annem diyoki tutunarak kalkip asagi sarkar duser 8-9 aydan sonra. yatak koyunca yuksekligi azalir yataktan sonra en az 80 cm yukseklik kalmali diyo
Aleyyynavefa Lindam süngerciden icine 60×120 lik 10 cm kalinliginda gri sunger kestirdim 85 tl ye. bebekler icin saglikli olani gri sungermis ozellikle ilk aylarda ortopedik yataklari onermiyor uzmanlar . E bebekten birde nevresim takimi aldim 70 tl ye , o kadar 🤷♀️😌