Senemufuk Serap_23 sen niye uyuyamıyorsun 😂 ben 5. Ayımdayım hamileliğimin niye bilmiyorum uyku girmiyor gözüme
Senemufuk Esradgc ayy canım sen bizden de betersin o zaman😂 ama iyiki uyumamışım diyorum bebeğimin harekerini hissettim ve çokk heyecanlandımmmm
CerenAkbulut Senemufuk 28. haftadayım fakat zaten artık geceleri çok zorlanıyorum. Sağ yatsam sağ tarafım acıyor ya da kolum uyuşuyor, sol yatsam yine aynı şekilde 😔 sizinki ne kadarlık?
Senemufuk CerenAkbulut ben 17+2 yim ama niyr uyuyamıyorum bilmiyorum 🤷♀️ bende de uyuşma oluyor göbeğim baya çıkmışş ağrı giriyor ve rahmimde acılar var
Pinkyy İkizlerim 6 aylık oldular biri uyanıyor biri uyuyor bu aralar,o yüzden uyku tam olarak bizde de yok,bende hem pışşş pışşşş yapıyorum hemde buralarda geziyorum..
Mfzd Serap_23 hanımlar şimdi uyuyamiyorsaniz doğduktan sonra ne yapacaksiniz Allah bilir 🤭🌸 bizde 39uz 🙃
Senemufuk Serap_23 aynen vallaa hayırlısıyla bir doğsada doya doya öpüp koklasam diyorum kucağıma alsam kim bilir nasıl güzel mis gibi kokacak diyorummmm
Beyzakvrkk Serap_23 aynen sağlıcakla gelsinlerde inşallah geceleri uyumamaya alıştık artık zaten en azından sıkılmayız 🤗