Deletedmom0065 tabiki çok haklısınız. Tamamen pskolojinin kaslara vurarak ilişkiyi imkansız ya da çok acılı hale getirmesi. Genel olarak bu durumu yaşayanların doğumdan korkma nedeni vajinal muayne. Yani bildiğiniz gibi normal doğum sırasında 10 lere bu şekilde muayne olunuyor. Ve kasları kontrol etmek vajinusmuslu insanlar için çok zor olduğundan doğum sırasında korkudan heyecandan gereksiz kasılıp bebeklere zarar verme korkusu. O yüzden bizlerin aklına bu kadar takılyor normal doğum. İnanın yaşamayan bilemez. Gerçekten çok zor zamanlardan geçiyoruz. Pskolojik olarak çok yoruluyoruz. Tam atlattık ya da yarım yamalak derken bide doğum korkusu başlıyor.. anlayacağınız çok zor :)