Denizincani bizim problemimiz oradaki kasları kontrol edememek, zaten hangi doktora giderseniz gidin size kas hareketleri veriyor idrar yaparken tutmaya çalışın falan diyor bunun sebebi de o kasları kontrol altına almak. Normal doğum sırasındaki açılma içten başlıyor bebek kendini zaten dışarı itiyor o sırada bizim yapmamız gereken ıkınarak bebeğe destek olmak oluyor. Yani çok çok farklı bi durum olmadıkça vajinismus normal doğuma engel değil. Doktorum da ohoo kaç tane vajinismus hastasını normal doğurttuk onu hiç takma dedi bana.