Akademisyenanne Hamileanneler_25 bana asi yapan ebenin eli hafifti cok. Ben de hissetmedim. Yapildigi gun hic agrim olmadi bile. İkinci gun basladi agrim. Sonra siddetlendi. Bugun de epey agriyor.
Hamileanneler_25 Akademisyenanne kimisinde ağrı yapıyor bünye meselesi demek ki bende hiç ağrı olmadi canim
Akademisyenanne alaluna 19. Haftadan sonra yapilabiliyor benim bildigim. Ama 16. Hafta yaptiran da var.
ekara Akademisyenanne benimde ilk gün iyiydi ikinci günden itibaren başladı. Sonra bende2 gün falan ateş yaptı bol bol duş girdim serinlemek için. Sizlerde ateş oldu mu?
Akademisyenanne ekara hayir hic ates olmadi. Yan etkiler kisiden kisiye degisebiliyor sanirim. Bir bayan da agrim cok olmadi yazmisti az evvel.
Bayanngamzeli Akademisyenanne Bir hafta sürüyormuş ağrı bende 2 gun önce yaptırdım benim de çok ağrıyor
NihanMine Akademisyenanne ayy bende dün oldum feci ağrıyor acıyor kaldıramıyorum dokunamıyorum demekki sürecek benimde 2-3 gün daha 😱
Meinwunder Akademisyenanne benim iki hafta sonrasinda bile ara ara sizliyordu. Bünyeden bünyeye degisiyor. Gayet normal merak etme 🥰