merve21_ Bende 7+2 😊 Sürekli yatma ve uyuma isteği var, içim sürekli bulanıyo heran kuscakmışım gibi ama pek kusamıyorum sadece sabahları kalktığımda bi kusuyorum, aşırı koku hassasiyetim var kimsenin duymadığı kokuda kusmaya kalkıyorum, genelde etli yemekler çok içimi bulandırıyor normalde çok severim şuan sadece salça ekmek yiyorum sabah akşam 🤦🏻♀️ Bazen başıma şiddetli bi ağrı giriyor ve arada başım dönüyor. Ve her zaman hissettiğim kasık ağrım bazen baya şiddetli oluyor. En ağır geçiren benim galiba 😭😆