Nidanur02 benimde 3 kez oldu canım, hatta biri kırmızıydı, bir hafta olup bir hafta olmuyordu( inşallah bir daha olmaz), her defasında büyük bir panikle doktora gittim, çok şükür bebeklerim iyiydi, bazı gebeliklerde doğuma kadar hergünde olabiliyormuş, çok şükür 15+6 olduk, inşallah sağlıkla kucağımıza alabiliriz.