Askkokuluyavrum Gmz88 benim de sadece sabah tokluğum yüksek çıkıyordu ekmegi bıraktım artık 110-120 civarı çıkıyor son 25 gün sabır cekiyorum
12_yil_sonra Gmz88 acaba hızlı mı yiyorsun sabah kahvaltıda ? Ben çok aç uyanıyorum biraz hızlı yiyorum . Bir bardak süt içsen yada çok yavaş yavaş yesen belki fayda eder
Gmz88 12_yil_sonra evet cnm hızlı yiyorum gece çok acıkıyorum çünkü zaten yediğimiz şeylerde sınırlı 🤦♀️
MrveAsel Gmz88 tamamen vücutla alakalı bir durum ne kadar dikkat ederseniz edin yükseliyor. Ben diyetime uydum sporumu yaptım ama genede düşmedi. İnsülinden de korkma kuzum herkesin vücudunda yeterli olan bizim vücudumuzda az olduğu için ek takviye alıyoruz vitamin gibi düşün😉 Çevrenden gelen saçma sapan tepkilerede kulak asma herkes sanki insülinin çok zararlı bir şey olduğunu falan düşünüyor 🤦🏻♀️ Allah sağlıklı bi şekilde evlatlarımza kavuştursun 🤲🏻
Gmz88 fadimesrgz açlık şekerim değişiyor 90 i gecmiyor. Kahvaltıdan sonraki tokluk şekerim yüksek çıkıyor 160 gördüğüm oldu
Gmz88 fadimesrgz aahh kuzum ne reçeli ne balı salatalık domates zeytin bir yumurta ve bir dilim peynir yiyorum
Sibella86 Gmz88 yemekten ne kadar sonra ölçüm yapıyorsunuz? Bana doktorum 1 saat dedi ana vitaminlerimi içtiğimde 2 saate çıkardı onlarda şekeri yükseltiyor. şekerim yok ama kontrol altında tutmak için her sabah - tok ölçüyoruz
Gmz88 Sibella86 ilk lokmayı attıktan bir saat sonra ölçüyorum kahvaltıdan hemen sonrada vinalac vitamin içiyorum acaba o da yükseltiyormudur siz hangi vitamini alıyorsunuz
Sibella86 Gmz88 ocean mummy ve solgar cranberry içiyorum cranberry şekerli. kahvaltım bittikten 2 saat sonra ölçüyorım birde bittikten 1 saat sonrayı deneyin
Gmz88 MrveAsel Amin cnm inşallah 🙏 evet hep ınsülin için kötü şeyler söylüyorlar ama gerekiyorsa bebeğim için tabiki kullanırım bir süre daha düşürmeyi denicem olmazsa artık kontrolde doktorumla konuşcam gereken neyse versin çünkü bu şekilde birşey olacak diye daha çok strese giriyorum