Serapozdemir Gmz88 ayrıca gece sadece 2 kaşık yoğurt yiyorum 11.30-12.00 ki sabah açlık şekeri çok yüksek olmasın ve gece tok tutsun diye
Gmz88 Serapozdemir evet bana da yoğurt yemem gerektiğini söyledi ama pek sevmediğim için ihmal ediyorum
Scarlett Yüksek görüp hergün aynı zaman ölçümüne bakıp stres yapıyoruz ve buda yüksek çıkmasına sebep oluyor. Aynısını bende yaşadım. Açlık yüksek çıkıyordu sabahları. Oyuzdende toklukta yüksek çıkıyordu. Dikkat ettikten sonra çok takmamaya çalışın.
Gmz88 Scarlett evet stres çok etkiliyor şekeri birde sıcaklarında etkilediğini düşünüyorum şuan adanadayim ve buharlascak gibi hissediyorum 🤦♀️
Gmz88 ozguk her akşam düzenli yürüyüş yapıyorum doktor ınsülin vermedi acaba verse daha mı iyi olurdu diye düşünüyorum
Serapozdemir Gmz88 bebişinizin sağlığı için ihmal etmeyin nolur çok güzel birşey değil ama yememiz gerekiyor az kalmış zaten Doğuma ben 1,5 aydır bu şekilde besleniyorum ve şuan 30. Haftadayım yolum uzun bi de böyle düşünün ☺️
Gmz88 Serapozdemir çok haklısınız daha dikkatli olcam çok bekledik bebeğimizi inşallah sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız 🙏
Gmz88 ozguk havalar ne zaman serinleyecek diye sürekli hava durumunu takip ediyorum. Akşamları bile çok sıcak gerçekten bunaltıyor insanı
LeylaCan Gmz88 tam bugday ekmeğini marketten aldım bikere 180 çıktı tokluğum şok oldum. halk ekmeğin tam bugdayını tek gecerim
Serapozdemir Gmz88 sağlıklı sıhhatli gelsin inş ufaklık annelik zor ama en azından çözümü var azıcık kendimizi tutuverelim. Bazen çok zoruma gidiyor ben onu yiyemiyorum demek ama oğlumun sağlığı için tutuyorum kendimi 😔
Fadime8 Gmz88 yufka ekmeği biliyor musun bilmiyorum ama kepekli undan bulabilirsen onu ye bende de gebelik şekeri çıktı ben kepekli yufka yiyorum bugün de doktora gittim şekerin gayet normal dedi senin de düzene girer inş
Sevvaldal Gmz88 ben siyez yada tan kara buğday ekmeği yiyorum endokrin doktoru önerdi. Ve tabiki tatlı birşey yok.
Merve04 Gmz88 az yemeninde sandıgınız gibi bi faydası yok dengede tutmak gerekiyor sabah 3 dilim tahıllı ekmek var benim listemdede bazen az yiyorum şeker yükseliyor önemli olan azlıgı coklugu degil dengeli olması gerekiyor ozellikle hicbir aksam meyve tatlı yemeyin 2 gününüzüde etkiliyor
fadimesrgz Merhaba bende de şeker var. Ekmek yemiyorum hiç meyve tatlı hiç bi şeklde yemiyorum aç kalıyorum hep çok şükür şekerim iyi durumda şu an. Yogurt süt bide sebze yemekleri yiyorum doymuyrm ama 😩