Aysuk 32+2 14-15 kilo aldım. Sabit kaldım şuan 1 aydır ne alıyorum ne veriyorum. Belli bir yerde duraksıyorsun sanırım 😁 sıkma canını bende diyordum 29. Haftamda 2 ay var daha 100 olurum😁😁 Ama tartı ilerlemiyor hemde hep yediğim gibi yiyorum. Ne sen güçten düş ne bebek aç kalsın. Doğumdan sonra gideceğine inanıyorum sende inan kuzum tek derdimiz kilo olsun. Anne oluyoruz ne büyük mucize 😍😍
Hiç takmaaa herkesin bünyeside hamileliğide farklı o az alır sen fazla alırsın falan filan detaylara gerek yok. :)