FatoSemi Məraba kizlar bu gun sutumun geldiyini fark etdim😮 27 haftadayiz.sizce bir sakincasi varmi? Basina gelen oldumu? Boyle akar gibi degil.sikinca cikiyo.ne yapmam lazim? Ilk gebeligim o yuzden en ufak birseyde bile tedirgin oluyorum.
Otherozge FatoSemi normal canım benim seninkine göre daha erken gelmeye başlamıştı.normal dedi doktorum ama sen dokunma sıkma dogumu tetiklermiş.ben göğüs pedi kullanıyorum 37 yim.
Senazencir FatoSemi göğüs ucunda bişeyler olur muş onu temizleme derler dikkat et ben temizledim sonra sütüm geldi çok normal gelmesi sıkma elleme göğüs ucunu da temizleme yoksa doğum sonrası süt durmaz derler
Deletedmom133 FatoSemi sakin sıkma o ilk gelen sütler bebegin için asi görevi gelmesi normal canım endişe etme 😀
Hazaldalilar FatoSemi bi daha sıkma canım erken Doğumu tetikliyor göğüslerdeki bi hormon göğüs pedi kullan
FatoSemi MCY fark edince siktim az bisey cikti sonra sut oldugna emin oldum.daha ellemedim.normalmiki bu acaba
sevgitekes Senazencir öyle mi oluyor böyle kahverengi kabuk gibi parça parça ben kir sandım temizliycektim Saolun bilgi verdiniz
Senazencir sevgitekes evet o işte nokta nokta kahverengi bazen de beyaz pamukçuk onlara sakın dokunma sütünü tutuyor benim de ilk gebeliğim aynısını yaşadım
sevgitekes Senazencir ayn öyle İyimiş sevindim ilk bebek bizim sutum gelmez diye çok korkuyodum ucu var ama goguslerim çok küçük
Senazencir sevgitekes ben çok zayıftım 80 beden destekli dolgulu giyiyodum çamaşırı şimdi maşallah mı diyeyim ne diyeyim bilmiyorum 90 beden dar olmaya başlıyor çok büyüdü inşalşah sütüm olırda büyüdüğüne değer
Deletedmom133 FatoSemi evet şeffaf çok değerli 1 damlası bile hastanede ağzını çok azmadı ama hep akıttım içsin diye 😀
Caydemir Ben dokunmuyorum süt gelme gibi bir problem de yaşamadım temizlemedim ucunu o şekilde ama krem sürerken tedirgin oluyorum biraz siz kremlerken nasıl sürüyorsunuz?
aslimutlu1 FatoSemi normal canım benim 14. Haftadan beri kendi kendine akıyor doktora sordum elleme dedi . Ama kendiliğinden akıyor . Normalmiş yani.