Cemilegoker https://i.hizliresim.com/zGMzqj.jpg Bu gün adet günüm lh testi köyü çıktı gebelik testi boş.yenimi yumurtluyorum sizce
Rbs111 Cemilegoker akşam ya da yarın tekrar yapın adet dönemlerinde lh artabiliyor. Eğer yine koyu çıkarsa ya gebelik var ya da yumurtlama
Berkos Cemilegoker adet gününde de lh seviyesi artıyor benimde başıma gelmişti hemen idrar testi yapmıştım negatifti akşamına regl olmuştum..
Senagg Cemilegoker bende aynı durumdan muzdaribim. Adetim 1 gün geçti hala bu şekilde ovulasyon koyu çıkıyor gebelik testi boş 🤦🏻♀️
MCY Bence 4-5 gün daha bekleyin sonra test yapın bazen yanıltıcı çıkabiliyor 🦋 2. çizgi gördüğünüzde hemen kan testi yapın umarım beklediğiniz sonucu alırsınız 🤗
BurcuUur Berkos benim de tam tersi oldu adetimde yaptım çift çıktı sonra aynı gün gebeliğe idrarla bakmıştım negatifti 3 gün sonra gebelik pozitif çıktı ld adetten önce pozitif çıkmaz diye biliyorum
sevval55 Dün bi arkadas daha böyle atmıstı daha oncedne yumurtlamanızı gorduysebız bu ikinciyse hamilekik.test yaptı cıkmadı uzuldu kan ver dedik hamile cıktı. Çok yeniyse zaten testte cıkmıyor ama lh cok hassas oldugundan gosteriyor
Ozgemlym Cemilegoker ben lh testinden şüphelenip hcg yapmıştım regl düzensiz benim yumurtlama sanıp yaptım ama bi anda hızla lh da control den önce test kırmızı çıktı şaşırdım hcg de 2 saniye de sonuç vermişti olumlu bence bir kaç gün bekle canım sonra tekrar hcg yap.
Cemilegoker Ozgemlym belimde bir ağrı var sanki koptu kopacak.ama adet belirtisi değil bu cunki adet olucagim zaman goguslerim dolgunlasir ve ağrı olur şuan bunlar yok
Cemilegoker Deletedmom2224 ama test de çıkmadı dünden beri 10 tane yaptım belki ilk ikisinde hafif çizgi belirdi ben bile zor goruyodum
Cemilegoker https://i.hizliresim.com/WXDlBN.jpg kızlar bu gün yine lh test yaptım yine koyu. Hatta dunkunden daha koyu
3melekannesi Cemilegoker burada görmüştüm lh daha hassas olduğu için gösteriyomuş gebelik testinden daha garantiymiş yani bekle bir kaç gündaha yine test yaparsın