Her şeyin en iyisini bilen tayfaya nasıl laf atabilirsin şuan seni çok kınadım! Onlar hep en iyisini bilir, hep en doğruculardır, hep en haklı kısımdırlar. Aslaaa kendi egoları için kimseyi üzüp, kırmazlar sen çok yanlış anlamışsın onların tavırlarını...
Cahillik diyorum başkada bişey demiyorum. Cidden eşine, kaynanasına bilmem neyine çemkiremeyen burada klavye üzerinden tanımadığı insanlara çemkiriyo. Madem çok dilliler gidip kendi hayatlarında da böyle pat pat konuşsalar ya 🤦♀️