Doğum yapalı 10ay oldu ve happykidsegeçtim .. buradaki hesabim aktif kalmış girip bakayım bi dedim bazı postlara yorum yaptım ne kadarda böle alevli mi desem saldırmaya meraklı kesim mi yoksa egosunu tatmin etmeye calisanmi yoksa cidden sadece hormonlardan mı kaynaklı hamişcikler mi böyle desem bilemedim sakin olun genşler bizde hamile olduk bu kadar herşeye atlamaya meraklı bazı kesimlere sözüm zararı sadece size bizi teyit geçer ama olan size olur haberiniz olsun :)