anapanda12 gözlerim doldu okuduğumda. Sanki o anları yaşamış gibi oldum. Rabbim sana ve bebeğine sağlıklı ve hayırlı bir ömür versin inşallah. Benim merak ettiğim şey şu, ben 22 haftalıkken serklaj oldum. Acaba çok mu geç kalınmış? Bebeklerimi kaybetmekten çok korkuyorum, daha çok küçükler 😞 Bir de hep yatıyorum. Bu konuda doktorun sana ne söylemişti?