ozgedrms Hastane o kadar uzaktaysa oyalanma duşunu al yola çık Allah yardımcınız olsun inşallah tez vakitte alırsın kucağına ağrısız sızısız 🙏🏼 Bide bizleri de eksik etme dualarından biz de alalım kucağımıza miniklerimizi🥰
Reyhanzeynep elifokka bence ihmal etme acı eşiğin yüksekse hissetmezsin hemen git doktora hastanede uzakmış riske atma hayırlı doğumlar darısı başımıza🙏
Kfkf elifokka canısı nişandır o ama sancı hangi Aralık da bende evde daha rahat sancı cekilir şıklasana kadar gitme hastanede uzaksa ama gidebilrsin mutlaka duş al gitmeden
SemaNurSoy97 elifokka kız sen çık hemen evden hastane çantanı da al 4ü dk diyorsun o 4ü dk içinde daha ne olur bilinmez git en azından bakarlar benim kuzenin aynı öyle bel ağrısı vardı 8 cm açıklığı vardı
Mucizemm35 elifokka canım zaten haftan gelmiş nişan gelmiş sancında başlamış bekleme git derim erken haftalarda olsan neyse allah şimdiden yardımcın olsun 🙏
Esramese elifokka zaten evdeki sancilar burda anlatildigi gibi aman bn ölüyorum havasinda degil bosluk ağrısı gibi hatta dogumhanedeki sancinn yaninda sinek ısırığı cok canimi acitmiyor diye dusunup cokta bekleme evde 5dakikada 1e düşerse git