MustafaNurdange Evde gebelik testi yaptım adetim yarın birnde ikinci çizgi silik çıktı diğerinde tek çizgi çıktı acaba kalitesinden olurmu
Kurtum MustafaNurdange direk kan testi ver bence. Bi daha alsan da emin olamıycaz çünkü. En iyisi kan testi.
Sonay MustafaNurdange benimde oyle olmuştu doğrudur. Hamile olabilirsiniz . Bitane daha test alsaydınız ben oyle yapmıştım. Ayrıca benim adetime 7 gun vardı silik çıktı ikinci çizgi iki gun sonra tekrar Yaptım tam çizgi çıktı . Allah gönlünüze gore versin ☺
Nursem MustafaNurdange Ben adetime 2 gün kala normal bir test aldım. 2 adet hemde tanesi 2.5 tl idi başkada yoktu olduğum yerde 😂 evde kızlar varken yapmıştım eşim yoktu. 10 dk bekledim bişey yok yarım saat bekledim bişey yok attım çöpe. Kızlar gitti yatmadan bir bakayım dedim silik çizgi 😂 testler çok yanıltıcı ve bozuk olan testte genellikle çizgi çıkmıyor. Çıktığına göre hamilesindir. İnşallahda hamilesindir canım 🙏🏻
MustafaNurdange Kurtum kan testi de pazartesi gübü gel dedi doktor sabret adetn geçsin dedi evde yap dedi yaptım bi öle biri öle kararsız kaldım
Kurtum MustafaNurdange peki silik olan çizgi sonradan kayboldu mu. Bu durum önemli. İkincisi evde ovülasyon testin var mı bununla ilgili de bi yöntem var. Üçüncüsü özele gidersen veya özel aciline gidersen bi saati bulmadan çıkıyo. Ben özelin acilinde 20 liraya yaptırmıştım. Pazartesiyi beklemek zor ondan diyorum.
Busranagme MustafaNurdange erken gebelik testi alsaydın pahalı olandan . Bence adetin gecsin oyle yap .
MustafaNurdange [bilinmeyen] prodictör markada çift çıktı acaba dedim o marka hakkında çıkmadı yazan da var değilmiyim pzartesiye kadar da zaman geçmiyor
Tusemeda MustafaNurdange prodictör en iyisi diyebilirim ben de onla öğrendim ardından sağlık ocağına gttim.içindeki prospektüs e bak orada yazar zaten silik çizgi dahi olsa hamilesiniz %1 yanılma payı bulunur diye .2 gün geçsin bitane daha yap hcg yükseliş i 2 günde oluyor ya
Kaju Benim 3 gun geciktigi halde 3 tane yaptim hepside silik cikmisti simdi 14 haftalik hamileyim🤗 hamilesindir genelde hic cizgi cikmiyor cunku test hataliysa.🤗🤗
Ozlenenclk MustafaNurdange bence hamilesin benim inanmıcaksın adetim 1 hafta geçmişti km testi yaptırdım 0.100 çıktı 1 hafta sonra erken gebelik testi yaptım onda çok silik çıktı gittim doktora 4 haftalık hamilesin dedi
dilarasrbst Insallah hamilesindir canım merakla bekliyoruuz 🙋♀️ Silikse ikinci çizgi eminim ki hamilesin 😗 Ben 2 gün gecikmesine rağmen yaptım hemen kıpkırmızı çift çizgi çıkmıştı 🙈
MustafaNurdange [bilinmeyen] ay içime au serptin onda çift çıktı işde dediler adi markadır ama diğerine göre bu pahalı diye ilk bunla yaptım sonraki aldığım 5 tl di onda megatif çıktı kafam karıştı
NaimeYilmaz Ben adet olcagım gune 5 gun kala yaptıgımde sılık cıktı meger döllenme aşamasındaymıs senınde cok erkendır folik asit ıcıosundur umarm hayırlı haberler ver inşallah 🤰☺