esmaynyl Ezgikra reyap hastanesi Beylikdüzü doktor Mehmet Alicik . Çok iyi bir doktor kendisi bende ona gidiyorum
Ezgikra esmaynyl bnde normalde nereida hanima gidiyorum da oraya ondanda memnunum aslında ama cerrahpasa da mr cektrmisdim oraso dedi yeterli bulmuyorum reyapi ondan tereddute dusdum acikcasi daha konusmadim nereide hanimla pzt gelckmis bakalm
esmaynyl Ezgikra bence kesinlikle Mehmet Aliciğe gidin . Tereddüt de kalmayın içiniz çok rahatlatacak inşallah 👍🏻 Benimde düşük olayım olmustu doktorum sayesinde atlattım çok şükür
asyamomm as_af bu sorun yanlış hatırlamıyorsam 15. Haftalarda çıkmıştı. 24-25te yukarı çıktığını öğrendik
esmaynyl as_af bir de doktorum bana endişe etme 32 yada 36. Haftaya kadar belli olur demişti ne olacağı .