Ezgikra Merhabalar, ben değilim ama ablam yaşadı aynı durumu. İstanbulda özel bi hastaneye gittiğinde doktorun biri doğum anında ölürsün çok riskli bu çocuğu aldır git hemen çapaya yat dedi. Yıkıldık tabi hepimiz. Daha sonradan kendi doktoruna gittiğinde bunun çok normal olduğunu defalarca plesanta previalı annelere sağlıklı doğum yaptırdığını hiç korkmaması gerektiğini, diğer doktorun tamamen kendine güvensizliğinden böyle söylediğini, ve çocuk büyüdükçe plesanta yı yukarı atacağını söyledi. Baya bi rahatlattı bizi. Çok şükür bebek büyüdükçe plesantayı yukarı attı ve sağlıklı bir i şekilde dünyaya geldi yeğenim 6ay önce.
Ki plesanta yukarı atılmasaydı bile ben normal bir sezeryan yapar gibi hiç bir sıkıntı olmadan yine sizi kurtarırdım demişti doktoru. Hiç korkmayın dert edilecek kadar büyük bir sorun değil.
Doktor medipol mega hastanesinde prof dr suna özdemirdi. Kendisi şuan da memorial Bahçelievler le anlaşmalı. Ataköy towersta özel yeri var kesinlikle tavsiye ederim..