_vesileaksoy korkuyorum kımyasal gebelık olmasından 😔 aslında 2 kat artıyor ama geç dölenmemde var normal gibimi sizce ?normalında ayın 13 ünde adet oluyorken 5 inde yumurtlama dönemım oluyor adeten bı kaç gün önce Geç döllenme yasıyorum 😊 inşallah mucizeme kavuşurum artışlarım iyi geliyor bana