Sizde benim ovulasyon testımden sipariş verin alın kızlar adet olup bittikten hemen sonra düzenli hergün kullanın ve 2 çızgıyıde net gördüğünüz gün ve 3 gunu değerlendırın ama ovulasyon yapmaya hergun devam edın net 2. Cızgının sılık cıktıgı gun çatlama gününüz olucak ogunden itibaren 10 gun sayın ve gebelık testi yapın hamile kalırsanız hafıfte olsa 2. Cızgı cıkıyor zaten 😊😊