Merve20 Arkadaşlar yumurtlama testi ile hamile kalan var mi?? Nasıl kullanılıyor ve hangi markayı önerirsiniz yardimci olursanız cok memnun olacağını Allah razi olsun. Birde polikistik overle hamile kalanınız var mi
Denal Birgebenin günlüğü diye YouTube ve instgrama bak orda pco lu olup ovulasyonla gebe kalan onkadar çok insan varki.....
sydaylmaz Polikistik sıkıntı olmuyor rabbim nasip edince oluyor bendede var klomenle folik asitle tedavi oldum hemen hamile kaldım 🌸😍
Balkizinanesi Bende polikistik overli olup hiç adet görmeyip 4 ay sonra tesadüfen 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim
Balkizinanesi Merve20 evet 4 ay görmedim bide söktürücü alıp içtim oda olmayınca bi bi şansımı deneyim dedim tahlil yaptım hamile olduğum ortaya çıktı bide bu süreç aşılama için evraklarımı hazırlayıp pes ettiğim ay oluyo
sydaylmaz Merve20 amin Canım allahım herkese nasip etsin hiç düzenli değildi baya baya düzensizdim bazen 4 5 ay hiç olmazdım adet söktürücü kullanırdım artık sırf olup rahatlamak için
Makarna Merve20 hayır canım yıllardır çok düzensiz adet görüyordum. Ben saraçoğlunun bal, polen, arı sütü, propolis karışımını kullandım. Onun faydasını gördüğümü düşünüyorum
Kucuktosuncugum Balkizinanesi resmen aynı şeyi yaşamışız 😍adet olup aşılamaya başlıcagımız ay hamile oldgumu öğrendm hemde tarlusal içmişken 😂
Kucuktosuncugum Merve20 bende pco luyum 37.haftadayım😍ama şöyle bişey var sizde pcoluysanız ovulasyon testi sizde işe yaramaz çünkü o test vücuttaki LH hormonunun artışına bakıyo pik yaptıgında yumurtlama oluyo ,biz pco lularda LH hep yüksek pldgu için yanıltıcı olur o yüzden tavsiye edilmiyo malesef
Terziterazi Merve20 ben polikistik ovrr ve çikolata kisti ile hamile kaldım canım rabbim zamanını biliyor verecekse gün saaat tarih değişmiyor 😍