Ahsen1625 o an zaten aksi birşey olursa başında 7 8 kişi var anında müdehale ediyorlar ama emin ol olmayacak çünkü inan hiçbirşey hissetmiyorsun iğneyi vurunca hopp babakale sıcak uyuşuk hissiyat yok önünde perde sen muhabbet et orda doktorlar seni konuşturuyor zaten anlamıyorsun bile inan bak kendine güven bebegim gelecek de kendini hazırla ben ameliyat öncesi öyleydim korku oluyor ıllaki iğneyi vurunca dokunuyor lar hatta çoktan başlamışlar bende bekliyorum ne zaman doğum başlayacak diye çocuk çoktan çıkmış yanağıma koydular benim elime iğne girdi içinde kaldı onu aldırırken bile korkarak gittim ağladım 5 dakikalık ıs ti ama doğumda sedyede ben sanki o araya yatmaya gitmişim güldüm neşem yerinde anestezi doktoru hep yanında zaten soru soruyor hemşireler adı ne olucak ilk bebek mi hep seni konuştuyorlar anlamıyorsun 😀ay uzun oldu öyle heyecanlıkj anı hala yaşıyorum sanki