Ozgeyusuf yok normal demedim sezeryandaki kesi boyutunu demiştim ilk yazımda😁 normal doğumda 10
cm açılma gerekli ya, sezeryanda da 10 cm kesiliyo diye duydum ama doğru mu emin değilim. neyse zaten 2 gün sürcek en çok ya da bi günde hallolacak. İnsan korkuyo tabi ilk kez doğum yapmanın verdiği panik, stres. Allah yardımcımız olsun.