kertenkeleannesi canım ben iki üç haftadır düzgün su içebiliyorum tadı acımaı ve farklı geliyordu. Dediğim gibi doktorum bana soda içmemi önwrdi meyve şekeri fazla olduğu için kilo yapabilir ama soda da sadece mg var ve vucudun için çok faydalı özellikle ilerleyen zamanlarda mg eksikliği oluşacak ve bacakların uyuşacak böylece depolarını doldurmuş olursun. Ama beni kurtaran ayran oldu ev yoğurdu alıyorum katı ayran yapmıyorum ben öyle yoğurt tadı gelecek kadar olsun Maksat su tadı olmasın, kahvaltıda dahi ayran içiyordum 😊 sen kaç haftalıksın canım