Deletedmom0071 TugcEva belki Hıristiyan veya Yahudi olabilirsiniz diye sordum ☺️🌸ben kendi şahsım adına sahabe-peygamber/eşi olmadığı sürece Türkçe isim konulmasından yanayım. Atatürk olmasa babamızın ismi Yorgo olurdu diyoruz ve insanların çocuklarına Rumca/Yahudi/İngiliz isimleri koyması size de biraz tuhaf gelmiyor mu? ☺️
TugcEva Deletedmom0071 hayır hiç tuhaf gelmiyor sonuçta gelişen büyüyen bi ülkedeyiz nadir duyacağımız isimler koymak güzel bişey bence teşekkür ederim düşünceniz için bu arada 🙂umarım sizde isime karar verirsiniz 🙋♀️
Didi6 Bana da tuhaf geliyor. Kız isimlerinde iyice yozlaştık. Eva ismini koymayı normal karşılıyoruz ama oğluna Jacob, David falan koyanı daha duymadım.
yasegazi Ne koyarsanız koyun herkes bir yorum yapacak ister Eva koy ister Ayşe Fatma koy.. bayramda söylediğimiz her ismi begenmeyen birileri mutlaka oldu. Ela düşündük diyorum o ne öyle hela gibi diyeni duyduktan sonra anladım😒