Burada isim başlığı çok açılıyor ve hep aynı isimler yazılıyor😂 kızımın adına daha karar veremedik ama Ayşe , Fatma, Tuba, Merve gibi bir isim koyarsam kızım okula başladığında en marjinal isme sahip olacak gibi geliyor. Sınıfında lina, Mina Umay ikra vb 3’er 5’er tane olacak 😂😂😂