Natlus 20+4 haftalık olduk eşimle ortak esila ismine karar verdik 4 parça takım, battaniye, önlük, emzirme örtüsü, zıbın falan aldım gördükçe odasına 1 ay sonra başlamayı düşünüyoruz bomboş kızımı bekliyor zaten hayırlısıyla gelsin de herşey hemen olur allahın izniyle 🥰