canım bende 24+2 yim benimde kasılmalarım başladı 3-4 defa falan oldu bugün kontrolüm vardı doktora sordum düzenli olmadığı ve ağrı vermediği sürece korkma vücudun yavaş yavaş doğuma hazırlanıyor dedi ama yinede doktorunla görüş istersen için rahatlasın