busepinar benim de midem bulanıyoordu 12 haftalığız hala devem ama azalarak. Doktorum ilaç verdi ama gerçekten zorlandığım zaman kullandım bir işe de yaramadı. Tuzlu çubuk kraker, grissini, ekmek tükettim bastırsın diye işe yaradı az da olsa ama tamamen ni yazıkki geçmedi. Bu süreci yaşamak zorundayız gibi geliyor, hiç bulantı yaşamayanlar çok şanslı