Yenianne26 Evet o heves bende de var. Beyaz al madem hevesin var yada kırmızı 😍 ben aldım beyaz ve kırmızı hem erkeğe hem kıza Allah giydirmeyi nasip etsin inşallah 🤲
Yenianne26 Cuma günü tahmin olarak söyler ama gene net olmaz. Bende diyordum öğrenciyim alıcam diye ama kesinleşmeden almak istemiyorum 🙂
Mucizem260619 Benim suan 10+1 haftalik ben bile sabirsizim asiri hesapliyorum bu hafta gidicem acaba gosterirmi diye belkide kontrolde gorurum diyorum ama cok erken oluyo heralde 10+3 te gitsem kontrol 11+5 gibi falan olur heralde heves ve heyecanla beklemekteym
Mucizem260619 Daha fazlada bebegi gormek icn bekleyemem tup bebek bide 2 hafta oldu zaten gormeyeli iyimi merak ediyorum cinsiyeti ogrenmesemde gidicem zaten onuda bir umit belki ogrenirm diye umut ediyorum
Nilay35 Medine_1992 bende 13 +2yim dun gittim kendi doktorum yoktu mecbur baskasina aldm ama hc bsey demedi ultrasuon kağıdı bile vermedi bende cook hevesle gttm belki ogrenirim diye ins ogrenirsiniz 🙏😊
Medine_1992 Malesef devlette öyle oluyor minnacık bir fotografı var tw ünitesine koydum bakıp duruyorum 😁😁senin kolun mu var diye seviyorum 😁😁
Yenianne26 Herşey normalse ayda bir çağırıyor bazen bende diyorum eşime acaba acile mi gitsek iyimidir diye 🙈
Seda_123 Yenianne26 Ben 15.haftada öğrendim canımözele gittigim halde kızım olacak devlet hastaneleri erkenden söylemiyor ama 😊 12.haftada söyleyen doktorlarda var
Yenianne26 Seda_123 bende özele gittim net diyemem ama benziyor dedi hayırlısı neyse o olsun hepimiz için