Sevda_aslan kız diyen doktorum kadındı ve devletteydi 14 ve 16da bacakları kapalı olduğu için yüzde vermedi büyük ihtimal kız dedi 17. Haftada özel hastaneye serklaj için gittiğimde oğlum erkek olan doktora gösterdi kendini kadın doktoruma çok nadir gösterdi kendini her kontrolde 30lu haftalarıma kadar sordum cinsiyetini ki doğumda bi süpriz olmasın 😁