olidam62 benim doğum aralığın son haftası görünüyor. Eğer ailemin yanına memlekete gidebilirsem orda devlette doğum yapıp miyomu aldırırm. Ama gidemesem eğer burda özele gideceğim doğum için özeldeki doktor kanama durumuna göre belirleyecekmiş miyomu alıp almayacağını