Kızlar benimde gebe kaldığını öğrendiğimde 7 cm miyomum vardı şuan 27. haftadayim ve miyom 16 cm olmus kanama yapmış dejenere olmuş ve acil hastaneye yatışım yapıldı şuan hastanede yatıyorum. Bebeğe ciğer geliştirici vurulduk dün ama doktorlar doğum için bekleyebildigimiz kadar bekleyelim acil bi durum olursa doğum dusunucez dediler. Zeynep kamil hastanesinde yatıyorum kızlar bakalım bu süreç nasıl sona erecek bol dua edin lutfen