R_abia ay maşallah rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi. doktor değiştirmemek lazım ya böyle sorunlar çıkıyor endişeleniyorum bu doktor serum falanda taktırdı bana kalp atışını beğenmedim dedi sonra hiç.bişey çıkmadı çok şükür benim bebeğim çok hareketli diye nst de sorun çıkıyor kendi doktorum biliyor ama bu bilmeyince işte korktuk doktoru hiç değiştirmemek lazım kendi doktorum bebeğimin huyumu suyunda biliyo