Mehsu fikri olan düzelten banada akıl versin. Benim değerim 9 çıkıyor. İlaç gynoferro mu ne onu kullanıyorum. Pekmez yiyorum. Sağlık ocağına kayıt yaptırdım sistem uyarı vermiş normal gebe 4 kez izlenecekken ben 7 kez izlenime gidecekmişim ebe kanın böyle düşük çıkarsa düşük yaşama riskin var dedi zaten gebelikte tehlikem var üstüne kansızlık sıkıntısı şuan sizin değerleri görünce benim daha kötü durumda olduğumu gördüm moralim tam bozuldu 😞