LeyLaFidan yok sen korkma.. Allah yardım edyor senn bebek de illaki vardr şişlik.. çünkü hemen hemen her bebekde oluyor... Rabbim yardmcmz olsun.... Ilk doğum yapan yazsın ozaman buraya....... Ben bi an önce doğurmak istyorum ama. Oturamyorum yürümekte zorlanyorum alta çok baskı yapyor bebek😀😀