Sinemeliz gbza canım beni de eve yolladılar yat dedi vc de disinda kalkma dedi bnde anlamadım ama bnm sancım gderek artıyor çatı kontorlu de ılk kez yapıldı bana sonra biraz kanamam oldu
gbza Sinemeliz hadi bakalım inşallah hayırlısıyla bi avazda kurtulursun canım allah yardımcımız olsun
Sinemeliz Damlaveannesi valla canım dewam hatta daha şiddetlendi hastNeye gtsem mi bikemedim catı kontorolunden snra az az kanamam da var
Damlaveannesi Sinemeliz Bence biraz daha sabret ama yinede sen sancıların şiddetinden tam dayanamaz hale geldiginde git
LeyLaFidan 39 haftanın içindeyim 2 gündür karnım taş gibi hiç yumuşama yok ve sol tarafımda çok ağrı var üstelik bıçak saplanıyor gibi bebeğimin hareketleri normal olarak devam ediyor ondan hastaneye gitmek istemedim. Sol taraf ağrısı yaşayan varmıdır acaba
Asaf LeyLaFidan bende 39 haftanın içindeyim. Benmde öyle karnım 2 gündür çok çok sert anlamadim gtti nye böyle.. yolda yürürken bcak saplar gibi oluyo karnım.bebek hareket leri normal yani iyi...
Svcnn MedineDinztrk simdi 32+2 gundeym 38 de olursa eger yine dogumum 6 hafta var dye dusunyrm ilk oglum 38 haftada dgmustu
baliminannesi06 Benim de 3-4 gündür kasıklarım ayaklarım sancıyor rahmim yerinden çıkacak gibi zonkluyor aşırı derece ve gün için de sık sık karnım sertleşiyor yani özellikle 3 gün sabahtan akşama kadar sancım bitmedi ve pazartesi bende gideceğim vakalım
LeyLaFidan Asaf aynı şeyleri yaşıyoruz🙂 b n şuan kontrole gidiyorum bakalım sanırım normal dicek doktor 🙂
LeyLaFidan AyseSapmaz bebek büyüdüğü için karın gerginliğinden cilt o şekilde baskı yapabiliyormş notmalmiş yani. 6 mart olarak tarih vermişti amaaa bugün yarın gelebilir dedi 😲😲
LeyLaFidan Asaf yani hazırlıklı ol herşey normal pozisyonunu almış yani keyfini bekliyeceğiz bebişin 🙂 umarım hepimiz bir avazda kurtuluruz Allah yardımcımız olsun