Zehralismail Günaydın hepimize arkadaşlar,bende 30 temmuzda reyhan hanıma gittim.Perinalatog olduğu için o bakıyor detaylıya.Benim 35 dakka falan sürdü.Tombik olduğum için mi bilmiyorum.Ama sessiz bir kadın kendi kendine anlatıyor gibi.Hatta bana üç hafta sonra gel kalbine böbreğine bakıcam gene bir problem görmedim ama içimiz rahatlasın dedi.Doktoruma sordum o da kilolu hastalarına genelde iki kez bakıo dedi.Ama sorun yok dedi görse yazardı dedi.Bende bu ayın 26 da gitsem diyorum ama bebek 26 haftalık oluyor.Hem şeker testimide yaptırırım diyodum aynı anda ili kere gitmek istemiyorum.Hatta tetanoz aşısın ikinci dozununda günü hepsini halletsem diyorum☺️☺️