Oznur69 Selamın aleykum arkadaşlar ben 12. Haftamdan beri hiç birşey yemek istemiyor canım yediklerim de çok az normaldende ve yer Yemez karnım ağrıyor bu haftalar normal mı acaba bu durum. 1,gün ğn boyunca yemesem açlığımı hissetmem
Fann_em Tlysfk Oznur69 bende 13 haftalk hamileyim be busabah karın ağrısıyla uyandım sizede olıyor mu oyle hareket ettiğim zaman sancı gibi kramp gibi bi ağrı oluyor karnımda sonra istiraat edince geçiyor
Sdfnrllh Oznur69 Oluyor canım ama takma çünkü bebek çok ufak ve o bi şekilde besleniyor ben 20. Haftalarda anca düzelebilmiştim . O bulantı zamanları hiçbir şey yemeden nerdeyse akşama kadar durabiliyordum yalnızca ikindiden sonra biraz yemek yiyordum çünkü artık çok aç olduğumu hissediyordum ama çok da yiyemezdim
kr1907 Oznur69 16.haftama kadar herşey den miğdem bulanıyor Du 3 kilo verdim 16da.n sonra düzeldim demekki sizinde bir az zamanınız var
Oznur69 Fann_em 3 güne geliyor ki kasıklarm karnım ve göbek deliği çevremde çok yoğun bir sancı oluyor.
Turna20 Fann_em Oznur69 Gzrilknur Kbr_001 yatış şeklinden kaynaklanıyor bence, çünkü ben de 13+2 yim ve gece dönerken sağdan sola ağrım oluyor uyanıyorum. Hamile yastığı aldım o baya iyi geldi. Bu arada bunlar çok normalmiş yastığın üstünde kullanma kılavuzunda geceleri sağa sola dönerken ağrı ve batma yaşayanlar yazıyor
esrtsn24 Fann_em evet bnde de oluyor doktora sordum bi kaç gün önce normal dedi rahim büyüdüğü için oluyormuş
Tlysfk Fann_em ağrı da arada okuyor bende önümüzdeki cumartrsi gideceğim kontörle daha. Şort ağrılarım var benim ya bel sırt. Sizde de var mı? 13+3 günlüğüz bgn bizde
ozlembsra_ 17 haftalığım Ben de kendimi dengeli besleniyormuş gibi hissedemiyorum. Mide bulantım çok ve canım istemiyor bir şey hamile değilken daha güzel besleniyordum 😔
SalihaSomuncu5 ozlembsra_ bende ayni canim 33üm hala oyleyim eskiden yerdim yani secmezdim simdi seçer oldum
Ayseekemen Kızlar ben 20. Haftadayım ilk başlarda her sabah kusarak ağrılarla uyanıyordum ama yavaş yavaş azalmaya başladı tabi bünyeden bünyeye farklılık gösterir. Hatta bazen ağrılardan yere yatıp kıvrandığımı biliyorum.Zaman geçtikçe azalıyormuş e anne olmak kolay değil💁🏻
Pcosaragmen Oznur69 ben de 13 haftadayim aynı şeyleri yaşıyorum ,bir ara nefesim kesildi sandım o kadar canım yandi
Masalumut Bende aynıyım 18 +4 oldum hiç iştahım yok karnımda agriyo bu hafta kilo almayı bırak iştahsızlık tan veriyorum hatta canım hicbirsey istemiyor sanki bebek beslenemiyor gibi geliyo bide adet olacak gibi ağrılarım da var
Kbr_001 Masalumut bende 16+2 haftaligim benimde karnim agriyor kasiklarimda agri hissediyorum korkuyorum normalde agrilar hafifliyor 2.trimester de diyorlar 😳
Gzrilknur Bende 12+0. Bi kaç gündür karın ağrısıyla uyanıyorum. Gerçi yüzüstü de yatıyorum. Ondan mı yoksa bebek mi büyüyor anlamadım. Yürüyünce de sağ kalçam çıkacak gibi ağrıyor 😨😨🤦♀️🤦♀️
Safnaz Gzrilknur yuz ustu yatmamalisin ama tehlikeli olur 18. Haftam dayim Ben sirt ustu bile yatamiyorum artik. Biraz sag biraz Sol idare ediyorum ama zorlaniyorumm donerken
Masalumut Kbr_001 bende çözemedim bugün doktora gittim dolu cumartesi ye kaldı anca bayramdan önce perşembe kontrole gittim herşey yolundaydı 2 gün sonra ağrılar başladı malum bayram gidemedim 2.trimester guya hamileligin balayı derler ama benim pek öyle gecmiyo açıkçası
Fann_em Turna20 çok teşekür ederim canım bilgilendirdiğin benim bugün başladı ağrım tehlikeli bişey sandım
Bernw Hanımlar bende 13haftalik hamileyim aynı şikayetler bendede ardı merak etmeyin ve korkmayın bu haftalarda bu ağrı ve sancılar çok normalmis rahim ve bebek buyudukce kasılmalar olurmuş bazen çok şiddetli bile olabilirmiş bol bol dinlemeye ve doğru pozisyonlarda oturup yatmaya dikkat edin ve merak etmeyin bebeğimiz buyuyor😁😁
Fann_em esrtsn24 oh rahatladm bi an benn yurt dışında olduğum için burada istediğin zaman randevusuz doktora gidemiyosun ne yapacağımı bilemedim bilgilendirdiğin için teşekkür ederim