Sedahatun Zeppp emina koyacağız biz de 🙏🏻 Alin Emina da olabilir henüz ikinci isim olsun mu olmasın mı emin olamıyorum
Seymaaaaaaaa Kizimin adi zeynep duru. Simdi yine hamileyim kizim olursa eger adinida elif ada dusunuyoruz bakalim
kr1907 Seymaaaaaaaa bizde elif yaren koyduk ismini hayırlısı ile ama daha doğmadan elif diye seviyorlar ama biz iki isimde kullanılsın isityoruz elif yaren birlikte zor mu olur acaba
Anneyimki Seymaaaaaaaa bende zeynep koyucam inşallah. Ama yanına isim bulamıorum. Zeynep duru güzelmiş. Zeynep lina da aklım ama kimseye begndiremedim😑
ZehraAlbayrak kr1907 ismi koycak olan ben degilim😀 ben sadece anlamini acikladim iremgorlensnsnsn bu bayan secmis cokda guzel secmis
Esraesrasoner Mineebd ipek ve Zeynep bende çok severim hatta ipek beril aklıma geldi gecen çok hoş ikisi yan yana
ZehraAlbayrak Hll Türklerin Ergenekondan cikmasina yardimci olan takip ettikleri disi kurdun adi bortecinedir
iremgorlensnsnsn Hll zaten kimsenin çok bilmediği bi isim olduğu için onu seçtim Ergenekon destanında Türklere gidecekleri yolu gösteren mavi dişi kurt anlamı
Hll ZehraAlbayrak bunu bir cocuga koymak ne kadar mantklı bilemedim ama anlamıda ismin kendi gibiymiş☺️
ZehraAlbayrak Hll cocukda buyuycek elbet 50 cm kalmiycak hep.. anlamida gayet hos bence tarihi bi deger tasiyo manevi degeri buyuk. İsmi koycak kisiyi tebrik ederim guzel secmis
iremgorlensnsnsn Hll siz çocuğunuza size daha mantıklı gelen bir isim koyarsınız o zaman benim çocuğuma ben isim koyacağım ve onun mantıklı olup olmadığına karar vermek hakkının sizde olduğunu düşünmüyorum