asyamomm Ben bugün alttan muayene oldum 25. Haftadayım, açılma olabilir şüphesiyle baktı ama yokmuş çok şükür. Şimdi biraz kafam karıştı bebeğimi olumsuz etkiler mi acaba bu muayene?
Oglusannesii Hominigirtlak ben 37 de girdim bende öyle sanıyodum ama olmadı 39 um ilişki de başlatmıyor yani onlar aslında sadece bir vesile ne zaman isterse o zaman geliyor bebek 👶🏻