aselzumra Aslan12 bende yarın olucam 36. Haftadym doğum şekline karar vercek doktorum biraz önce ağda yaptrdm ilk defa o yüzden
Skbn01 Aslan12 canim benim bebeğimin kalp atışı görünmediği için 6 haftalıkken alttan muayene yapmıştı doktor
Hominigirtlak Oglusannesii 36+1im yarin kontrolum vvvar dr daha oncesinde bir daha geldiiginde baksriz demisti bende gidip gitmemek konusunda karaarrsizim
Oglusannesii Hominigirtlak baksın nolacakki burda yazanlara bakma ben çok korkarak gittim alakası yok saniye sürüyor hissetmiyosun bile burdakiler hiç ilişkiye girmiyor sanırım slt tarafı parmagını sokuyor yani
Hominigirtlak Oglusannesii Kelebegimmm korkmaktan degil de rahimi tetikleyip dogumu baslatabilir yaziyordu ondan korkuyorum yoksa evet iliskiye girmek daha agir bi durum onda bisey olmuyosa muayeden de bisey olmamasi lazim
Kelebegimmm 13de oldum birde 32de açılmaya bakılması için.hiçbirinde korkmadım.küçücük bişey zaten.oda bişey yaparsa fitil falan kullanmamamız gerek
Oglusannesii Hominigirtlak ben 37 de girdim bende öyle sanıyodum ama olmadı 39 um ilişki de başlatmıyor yani onlar aslında sadece bir vesile ne zaman isterse o zaman geliyor bebek 👶🏻
Atlasinannesi Aslan12 benim ilk gebeligimde 31 haftada bakmıştı iğne verip eve yollamisti dogum başlamış dendi 32 haftada dogdu miracim