yagmurtimaguz Arkadaşlar ananas ve hurma yiyip pilates topunda zıplayıp bol bol merdiven çıkın bende 38+5 deyim bugün belim baya bi adet ağrısı var gibi ağrıdı. Yapmaya devam edeceğim hayırlısı artık
aslihanyilmaz Meelek Ben de artık sezeryan bari olsun istiyorum ama devlet hastanesi olduğu için istekli sezeryan yapmıyolar malesef😞
yagmurtimaguz eymen08arass o zaman beklemeye devammm tatlı ama bunları da yapsan yine kendisi gelmiş olacak sen doğal şeyler yapıyor olacaksın
PakizeMehmet Allah yardımcımız olsun🤲🏻 Allah kimseyi bu yolda oyalamasın sağsağlim alalım kuzucuklarımızı kucaklarımıza🤲🏻💋🥰
ayse1628 Mfzd kizlar hicbsieyim yoktu ya bi anda az bisey suyum geldi o kadar hic acilmam yoktu doktorda riske atamm 2 tane tup bebek denemisiniz dedi aldilar iste sezeryana
Mfzd ayse1628 olsun saglikla kucağınıza aldiniz ya önemli olan o ama suni sancı verip deneselerdi bir