40+6 olduk ama gelmedi henüz. Dün adet sancısından çok daha az bir sancının düzenli geldiğini farkettim. Ardından çok açık pembe renkte akıntı hastahaneye gittik. 5 dk bir sancı çıktı ama beni hiç rahatsız etmeyecek derecede kırklarda muayene oldum 0 açıklık 😞 lütfen dua edin İnşAllah hepimiz kolay bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız. Bugün hiç sancım yok