Merhaba kızlar. Biz 39+1 olduk. Nişan yok, sancı var ama adet sancısı gibi. Akıntım var ama oda arada bir geliyo, genelde idrardan sonra temizlendigimde geliyo. Yada damlarsa 1 2 damla damlıyo. Şunu sormak istiyorum. Dün ilişkimiz oldu eşimle. 38 haftalikken çatı muayenesi olmustum acilmam hic yoktu. Doktorum acilmam yok iliski önermişti. Ilk girdigimde cok zorlanmıştım ama dün hiiiiç acı hissetmedim.biseyde olmadı. Kanama lekelenme vs hicbisey gelmedi. Sadece biraz yanma oldu. Okadar. Sizce açılma olmus mudur? Iliskiye zorlanmadan girmek açılma olmus anlamina gelir mi?